dilluns, 3 de març del 2008

Avui, però des de ahir, em cago en ENDESA...

Dilluns a la tarda: 18:30 hores. A casa no hi ha llum.
Endesa - Riiiiing, Endesa buenas tardes!! En que le puedo ayudar?...
Noël - No hi ha llum, quant triguen a reparar-ho?.
Endesa: Un moment si us plau... (3 minuts). No es una averia, se li ha tallat la llum perque vostè a demanat un canvi de domicili.
Noël: A si?, i on vaig a viure??
(...): Després de una llarga discursió, he de acabar trucant a FECSA, que sén els que tallan la llum.

Riiiing: Fecsa buenas tardes, en que puedo ayudarle?...
(...) Després de la parrafada, el resum es que hi ha un rebut tornat des de desembre, i he de trucar a ENDESA.

Riiiiing: Endesa, em diu que es veritat, que no hi ha canvi de domicili, que es un rebut tornat. (a la merda la meva nova casa, amb la il·lusió que em feia...)
Noël - Perdoni, però quan hi ha un rebut tornat, no ho comuniquen? i quan tallan la llum, no ho comuniquen per escrit??
Srta Endesa - Si, i per correu certificat.
Noël - I on està aquesta carta signada per mi? o el paper que no he signat?
Srta. Endesa - Mmmmmm. No consta cap.
Noël - Uuuuuuuuuuuuuuuu.

Deprés de parlar 2h 40min a un 902, acabo pagant la factura de merda de 80 euros amb visa, i em diuen que en el transcurs de la nit, em tornaràn la llum. (...)

Jeeeeeee, que ironía, com he pogut pensar que algú faria tant fàcil la seva feina, i de manera tant eficient. Avui no tinc llum, encara.

Riiiiiiing - Endesa, en que le puedo ayudar??
Noël - Ayudar???, Gracias pero no, ayude a los negritos del Africa señorita, a mi sólo devuélvame lo que es mío, la luz.
Endesa - Ohhhhhhh, error. Ahora, como hoy todavia no ha pagado, tiene una órden expresa de quitar el contador.
Noël - Perdone, pagué ayer.
Endesa - Uy, por ayer no me sale nada. (...)
moments de tensió, crits, i algún que altre "MECAGOENTÓ".
Endesa - Uy, si, ha sido un error, está pagado. Pero como ya tiene el boletín en el "Punt de Servei", tendrá que esperar 4 dias a que le retiren el contador, dar de alta otro contrato, pagar 240 euros, y esperar dos dias más hasta que le repongan un contador nuevo.
Noël - Pero, señorita, que procedimiento sigue Endesa para quitar un contador???
Srta Endesa - Primero corta la luz, y después de siete dias, sinó paga, le quitan el contador.
Noël - Ya, amor mío, pero si la luz me la cortaron ayer, y yo pagué ayer... Porqué hoy tengo una orden de quitarme el contador?? Y porque si no me lo han quitado todavía, me lo han de quitar para poner otro???
Srta Endesa - Es que yo sólo soy una operadora.
Noël - Pués que me pasen con un encargado...
Sta- Endesa - Es que no hay... pero desde la dirección de Endesa le pedimos disculpas por las molestias que le podamos ocasionar. (que fort, no em demanen per les molesties ocasionades, si no per les que saben que m'ocasionrán...).
Noël - Sabe que señorita, mire, hable con el presidente de Endesa, o con el Gerente, o con el que le salga de las aletas del coño, pero quiero que me llamen YA con una solución...
Srta Endesa - Perdone, pero me está faltando el respeto...
Noël - Lo siento, desde la dirección de Noël Moraleda, le pido disculpas por las molestias que le pueda ocasionar...

En fi, serafí... com que redactant aixó, ja m'estic encenent, i encara no tinc llum, ni cotador, ni res (potser quan arribi, m'han tret la casa...) ja tornaré a escriure aqui quan tot estigui solventat. Però de moment, i com no pot ser d'una altra manera...

EM CAGO EN LA MARE QUE VA PARIR A ENDESA. EN TOTA FECSA, I ENTOTES LES HIDROELÈCTRIQUES D'ESPANYA I RODALIES!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahí queda eso.

1 comentari:

joaquim ha dit...

el meu comentari es per ciscarme en el zp. no s'ha vist mai un tio mes inoperant q'aquet.d'entrada el pais está arruinat i ell va obrint embaixades que no serveixen per res amb els diners de tots els contribuents.ara que l'atur está cda vegada mes a sbre nostre, ell com sempre fent amics dient que som la championlig de l'economia mundial.mentre tant, el pais a la merd., ah!, em deixava els inut..s que té de gobernants amb ell, començant per el montilla & cia.quina colla!!, que haurem fet els catalans pèr mereixe la tropa aquesta, quin lujo de gobernants que tenim, aixi está el pais.....que no ens passi res. aixi que em cago en..... ja ho sabeu!!.....