dimecres, 5 de març del 2008

Primeres intervencions populars del blog. Avui, en Xavi-E

A mi m’agradaria cagar-me en els organitzadors del concurs de miss espanya, espectacle decadent que van fer dissabte a la nit per la tele.
Un espectacle que hauria de ser un escalfabraguetes ha estat transformat en un puticlub decadent, que no serveix ni per posar-me calent, on la llarga durada i la publicitat descarada de marina d’or, treien tot el de libidinós de l’acte, tot el glamour de les participants.

I per qué fan entrevistes als pares de les participants? Si ja sabem tots quines tonteries diran: aiiiii mi niñaaaaaa que guapa qu’eresssss, enmig de plors descontrolats, te queremos muxo i te poyamos tal final!! I així igual fins a sis pares tontus del cul.

I on un jurat cutre format per velles glories i un president semblant a un iaio verd diuen txorrades per justificar les seves votacions. Al final va guanyar miss tenerife i es va comprovar que la miss de l’any anterior era molt més maca que la nova. Siusplau, caganers de tot el mon, enviem a la merda d’una vegada aquesta mena de concursos!!

I ja m'estic preparant per cagar-me en el concurs que faran per escollir la cançò que anirà a eurovision. Però aquesta serà una altra cagada.....

Xavi-E

1 comentari:

Anapana ha dit...

tiu, jo em cago en el caganer del pessebre, estic fins allà de veure com foten caganers que no tenen res a veure amb el pastoret.
I aprofito ja possats per cagar-me en el Judas, que ens ha traït al tripartit, i per acabar allò de:
la merda de la montanya no fa pudor... encara que la remenis amb un bastó.. ai si...